Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

اطلاعات جدید از زامبی های CoD: Black Ops Cold War

احتمالاً نقشه‌های کلاسیک بخش زامبی در این نسخه وجود خواهند داشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اکتیویژن و Treyarch طی هفته‌های گذشته نمایش Call of Duty: Black Ops Cold War را آغاز کردند، اما آن‌ها در مورد یکی از مؤلفه‌های کلیدی بازی یعنی حالت زامبی هم‌چنان سکوت پیشه کرده‌اند. حتی اگر ما می‌دانستیم چنین چیزی وجود دارد، آن‌ها بازگشت این حالت را باز هم تأیید نکردند.

سرانجام Treyarch سکوت خود را شسکت و با ارسال پستی در صفحۀ توئیتر خود، حالت زامبی Call of Duty: Black Ops Cold War Zombies را تأیید کرد. پیام منتشر شده به شرح زیر است:

تصاویر منتشر شده در صفحۀ توئیتر Tryarch
تصاویر منتشر شده در صفحۀ توئیتر Tryarch

«داستان جدید زامبی‌ها آغاز می‌شود. مراسم رونمایی رسمی روز چهارشنبه، ساعت 20:30 (به وقت ایران) مشاهده کنید.»

نقشه‌های کلاسیک بازسازی شده؟

بنابراین، چه چیزی از این تیزر می‌توانیم بدست بیاوریم؟ خوب، استودیو Treyarch می‌گوید یک داستان زامبی جدید در راه است، آیا این به آن معنی است که آن‌ها قصد دارند حالت زامبی را از نو بسازند؟ خطوط قرمز در سمت چپ تصویر شامل برخی جزئیات پنهان است، از جمله نماد پرک Juggernog، که تأیید می‌کند پرک‌های کلاسیک مختلف به این نسخه باز می‌گردند.

هفتۀ گذشته، یک منبع قابل اعتماد (TheGamingRevolution) از برخی جزئیات Cold War Zombies نظیر تعدادی از نقشه‌های مورد انتظاری که می‌توانیم در این نسخه شاهد آن باشیم، پرده برداشت. این موارد شامل دو برداشت از نقشۀ اصلی Nacht der Untoten Zombies (اولین نقشۀ حالت زامبی در بازی COD World at War) است، نسخۀ سنتی و گسترش یافته‌ای به نام Die Maschine خواهد بود که مناطق جدید خارج از پناهگاه را شامل می‌شود.

گزارش شده که نقشه‌های دیگری وجود دارد، یک از آن‌ها واقع در شهر برلین (احتمالاً بازسازی نقشۀ Kino der Toten خواهد بود)، یک نقشۀ دیگر با اسم رمز Giant (احتمال بازسازی نقشۀ Der Riese) و نسخۀ احتمالی TranZit را شامل می‌شود. می‌توانید جزئیات بالقوه بیشتری دربارۀ Cold War Zombies را از کانال یوتیوب TheGamingRevolution مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، Xbox One، Xbox Series X و Xbox Series S در تاریخ جمعه، 23 آبان منتشر خواهد شد. حالت زامبی نیز فردا به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

منبع
Wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا